Westfield Mall of Scandinavia
Vår Utmaning
I Westfield Mall of Scandinavia återfinns hela 224 butiker och restauranger fördelade på över 100 000 m2. The Designer Gallery presenterar exklusiva varumärken, mode- och livsmedelsbutiker samt ett urval av pop-ups. Dining Plaza samlar över 20 restauranger i vad som är Stockholms största restaurangområde. Westfield Mall of Scandinavia sökte efter ytterligare en partner som snabbt kunde hjälpa dem med stora kampanjer, butikstäckningar och informationsanvisningar då det ibland är extremt bråttom och tidspressat.
Vår Lösning
Vi löste frågan med Westfield Mall of Scandinavia genom att vi ligger geografiskt väldigt nära kunden och genom vår fantastiska och flexibla skyltmontage avdelning. Vi visade snabbt att vi är en affärspartner vars kompetens går långt bortom trycktekniker och material, vi hanterade hela namnbytet från Mall of Scandinavia till Westfield Mall of Scandinavia under en och samma natt. Genom att testa våra produktlösningar och planera väldigt väl så hanterade vi namnbytet på ett väldigt enkelt och smidigt sätt. Vi tar fram innovativa lösningar som är lätta att montera och därmed minimeras tiden för montage. Hela tiden har vi kundens lönsamhet för ögonen och letar vägar att spegla deras varumärke så att kommunikation vi producerar bidrar till att såväl öka trivsel som bygga varumärke.
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig att hitta lösningar på dina utmaningar – både de du känner till och de du inte hunnit identifiera?