Mäta effekten av butikskampanjer!
Tillsammans med Visual Merchandiser, reklambyråer, Creative Directors och produktionsledare mm så försöker vi alla överträffa kampanj efter kampanj och mycket bygger på trender, lösningar och ekonomi.
För att följa med i senaste handelstrenderna så åker vissa till Tokyo, Dubai mm och för att hela tiden hålla kolla på det senaste inom material och lösningar så åker vi till Asien som är stora producenter av vinyler, skyltar mm. För att sedan kunna skapa en bra kampanj som så följer kreativa möten, skisser, dummies och prover. När man sedan har landat i vad det är man vill göra så ska man ta hänsyn till miljösmart val, packning, logistik, montage och demontage men efter allt det här så kommer det viktigaste, fungerade det?
Hur vet man att det fungerade, hade man kunnat göra det ännu bättre? Vi mäter effekten av kundernas butikskampanjer vilket många har behov av. Vår undersökning mäter vad kunderna faktiskt tittar på, vilka lösningar fångar kundernas intresse och vilken formgivning fungerar bäst. Som ett led i vår vision att vara den givna partnern för retailkunden som vill generera lönsamhet genom visella budskap så tar vi steget längre och mäter vad som fungerar!